-
Sándorné Szatmári: @szigetva: Bocs, de általánosságban beszélek a nyilvánosság kérdéséről, amit az említett e...2025. 03. 14, 09:37 A kutyára vagy csimpánzra hasonlítunk...
-
szigetva: @Sándorné Szatmári: Ugyan nem tudom miről beszélsz, de ha nem vagy képes összerakni, hogy ...2025. 03. 12, 17:14 A kutyára vagy csimpánzra hasonlítunk...
-
Sándorné Szatmári: Most én is kijelentem, hogy ezután csak az engedélyemmel idézhetik forrásként amit ide az ...2025. 03. 12, 16:37 A kutyára vagy csimpánzra hasonlítunk...
-
Sándorné Szatmári: @cikk "Aki bővebben kíváncsi a kísérletekre, és további hasonlóságokra és különbségekre vá...2025. 03. 12, 16:20 A kutyára vagy csimpánzra hasonlítunk...
-
Sándorné Szatmári: @bm: Az említett Koko majom bírta nyilvánvalóan azokat a képességeket, amelyekről a majom ...2025. 03. 12, 16:01 Áttörés: beszélő majmok
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.

Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Hitlerrel reklámozott sampont egy cég Törökországban. A törökországi zsidók tiltakoznak.
Nagy felháborodást váltott ki a törökországi zsidó közösségből az a samponreklám, amelyben Adolf Hitlerrel népszerűsítették a hajápoló terméket - adta hírül a Hurriyet című török napilap hírportálja.
Törökország legfőbb rabbinátusa vasárnap közleményben ítélte el a reklámot és tiltakozását fejezte ki a szóban forgó samponcég döntése ellen. „Ha nem visel női ruhát, akkor ne használjon női sampont. Tehát, ha ön férfi, akkor ezt a sampont kell használnia. Az igazi férfiak ezt használják” – mondta Hitler németül a török felirattal ellátott fekete-fehér felvételen.
Az oldal az ajánló után folytatódik...
Ishak Haleva török főrabbi elfogadhatatlannak nevezte, hogy a vállalat Hitler személyét használta fel a termék népszerűsítésére, aki a második világháborúban közel hat millió zsidó kiirtásáért felelős. „Ez túlmegy minden erkölcsi rendszeren, s egyben az emberi jogok súlyos megsértése” – olvasható Haleva nyilatkozatában.