-
szigetva: @Sándorné Szatmári: Kétségtelen, hogy majd ha tudunk valamit a jelenleg ismertnél korábbi ...2024. 11. 22, 14:33 Szótekerészeti agybukfenc
-
Sándorné Szatmári: @szigetva: 14 "..az állítólagos "ősnyelvről" azért könnyű bármit (és annak az ellenkezőjét...2024. 11. 22, 14:17 Szótekerészeti agybukfenc
-
szigetva: @Sándorné Szatmári: Kérlek, fejezd be a hülyeséget. Egyszer-kétszer talán vicces, de most ...2024. 11. 13, 12:05 Szótekerészeti agybukfenc
-
Sándorné Szatmári: @Sándorné Szatmári: 12 kiegészítés: -A mai angolban a "kulcs" szó időben csak oda helyezhe...2024. 11. 13, 11:33 Szótekerészeti agybukfenc
-
Sándorné Szatmári: @szigetva: "..„ké” milyen meggondolásból jelentene 'eszközt', abba bele se merek gondolni....2024. 11. 13, 10:55 Szótekerészeti agybukfenc
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.
Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Hitlerrel reklámozott sampont egy cég Törökországban. A törökországi zsidók tiltakoznak.
Nagy felháborodást váltott ki a törökországi zsidó közösségből az a samponreklám, amelyben Adolf Hitlerrel népszerűsítették a hajápoló terméket - adta hírül a Hurriyet című török napilap hírportálja.
Törökország legfőbb rabbinátusa vasárnap közleményben ítélte el a reklámot és tiltakozását fejezte ki a szóban forgó samponcég döntése ellen. „Ha nem visel női ruhát, akkor ne használjon női sampont. Tehát, ha ön férfi, akkor ezt a sampont kell használnia. Az igazi férfiak ezt használják” – mondta Hitler németül a török felirattal ellátott fekete-fehér felvételen.
Az oldal az ajánló után folytatódik...
Ishak Haleva török főrabbi elfogadhatatlannak nevezte, hogy a vállalat Hitler személyét használta fel a termék népszerűsítésére, aki a második világháborúban közel hat millió zsidó kiirtásáért felelős. „Ez túlmegy minden erkölcsi rendszeren, s egyben az emberi jogok súlyos megsértése” – olvasható Haleva nyilatkozatában.