-
Sándorné Szatmári: @szigetva: Bocs, de általánosságban beszélek a nyilvánosság kérdéséről, amit az említett e...2025. 03. 14, 09:37 A kutyára vagy csimpánzra hasonlítunk...
-
szigetva: @Sándorné Szatmári: Ugyan nem tudom miről beszélsz, de ha nem vagy képes összerakni, hogy ...2025. 03. 12, 17:14 A kutyára vagy csimpánzra hasonlítunk...
-
Sándorné Szatmári: Most én is kijelentem, hogy ezután csak az engedélyemmel idézhetik forrásként amit ide az ...2025. 03. 12, 16:37 A kutyára vagy csimpánzra hasonlítunk...
-
Sándorné Szatmári: @cikk "Aki bővebben kíváncsi a kísérletekre, és további hasonlóságokra és különbségekre vá...2025. 03. 12, 16:20 A kutyára vagy csimpánzra hasonlítunk...
-
Sándorné Szatmári: @bm: Az említett Koko majom bírta nyilvánvalóan azokat a képességeket, amelyekről a majom ...2025. 03. 12, 16:01 Áttörés: beszélő majmok
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.

Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Az Üvegplafon blog szerkesztői kampányt indítottak az idei nemzetközi nőnap (március 8.) alkalmából.
„Van miért büszkének lennünk a körülöttünk lévő nőkre – és nőnap alkalmából ezt akár el is mondhatjuk nekik.” Ezzel a szlogennel indult útjára a héten az a kampány, amely a nemzetközi nőnap (március 8.) alkalmából arra kívánja felhívni a figyelmet, hogy mennyi olyan nő él körülöttünk, akikre büszkék lehetünk. A kezdeményezést a BWN, azaz a Business Women's Network indította, Magyarországon pedig az Üvegplafon blog csatlakozott hozzá elsőként.
Az oldal az ajánló után folytatódik...
A kampány elsősorban a Facebookon terjed; részt venni benne igen egyszerű: egy A4-es lapra írjuk fel, kire vagyunk büszkék, és miért, majd a lapot tartva készíttessünk magunkról egy képet, amit töltsünk föl a közösségi oldalra. A képhez természetesen érdemes hozzácsatolni az illető nevét is, akire büszkék vagyunk.
A posztban szerepeljen az #IWD2015 és a #szupervagy címke is. Ha pedig még az #uvegplafon címkét is elhelyezzük a posztunkon, akkor az Üvegplafon blog közösségéhez is csatlakozhatunk. A magyarországi akciót ugyanis ők kezdeményezték.
Ha tehát van olyan nő, akire Ön büszke, és ezt a büszkeségét szívesen megosztaná a Facebook vagy más közösségi média közönségével, akkor ne tétovázzon! Csak egy A4-es lapra és egy fényképezőgépre / mobiltelefonra lesz szüksége. No meg persze az üzenetre...
További olvasnivaló