-
szigetva: @Sándorné Szatmári: Kérlek, fejezd be a hülyeséget. Egyszer-kétszer talán vicces, de most ...2024. 11. 13, 12:05 Szótekerészeti agybukfenc
-
Sándorné Szatmári: @Sándorné Szatmári: 12 kiegészítés: -A mai angolban a "kulcs" szó időben csak oda helyezhe...2024. 11. 13, 11:33 Szótekerészeti agybukfenc
-
Sándorné Szatmári: @szigetva: "..„ké” milyen meggondolásból jelentene 'eszközt', abba bele se merek gondolni....2024. 11. 13, 10:55 Szótekerészeti agybukfenc
-
szigetva: @Sándorné Szatmári: Metaforák helyett akkor mondd azt, hogy nt > nn. (Egyébként ezt se ...2024. 11. 13, 10:42 Szótekerészeti agybukfenc
-
Sándorné Szatmári: @szigetva: 9 Gondolom félre értettél..: "....Csakhogy akkor a „keményebbé vált” volna" írt...2024. 11. 13, 10:06 Szótekerészeti agybukfenc
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.
Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Az ázsiai anyák hetente átlagosan 17 órát töltenek el a világhálón való szörföléssel. De vajon mi után kutatnak?
Az ázsiai anyáknak létfontosságú forrás az internet – derül ki egy friss felmérésből, amely szerint a megkérdezettek kétharmada saját maga és gyermekei számára vásárol a világhálón és egyre többen vannak azok is, akik a keresett termékek hasznosságát és a használatuk során szerzett tapasztalatokat kívánják megosztani az interneten.
A Microsoft Advertising és a Starcom MediaVest közös felméréséből kiderül, hogy Ázsiában végső soron az anyák kezelik a családok pénzügyeit, befolyásuk a létfontosságú élelmiszerektől kezdve még az olyan nagy tételekre is kihat, mint az autóvásárlás.
A döntések meghozatalához szükséges információ az internetről származik: a felmérésben részt vevők 58 százaléka mondta, hogy vásárlás előtt közösségi oldalakról és internetes visszajelzések alapján kezdik el a vásárlást.
„Az anyák egyre jobban értenek a technikához és egyre cinikusabbak a reklámokkal szemben” – mondta Kenneth Andrew, a Microsoft Advertising ázsiai és csendes-óceáni térségi ügyvezető igazgatója.
A felmérésben dél-koreai, hongkongi, indiai, japán, kínai, malajziai, szingapúri és tajvani anyák vettek részt. A válaszokból kiderül, hogy az ázsiai anyák hetente átlagosan 17 órát böngészik az internetet, érdeklődési körük a videomegosztóktól a zenei oldalakon át a közösségi portálokig igen változatos, ezeken kívül különösen a gyerekeknek készült oldalakat látogatják.
Internetes tevékenységüket elsősorban a gyermekük életkora határozza meg. A leendő anyák elsősorban más anyákkal kívánnak kapcsolatba lépni, míg az idősebb gyermekek szülei elektronikus levelezésre és böngészésre használják a netet.