-
ganajtúrós bukta: @Sándorné Szatmári: Amúgy nincs kedved kalandmesternek jelentkezni a legközelebbi m.a.g.u....2025. 07. 09, 18:00 Mi bizonyítja, hogy a magyar nyelv finnugor?
-
szigetva: @Sándorné Szatmári: Egyetlen konkrétum van a hosszú szövegedben: a magyarban E3-ban nincs ...2025. 07. 09, 11:17 Mi bizonyítja, hogy a magyar nyelv finnugor?
-
Sándorné Szatmári: @ganajtúrós bukta: Idézet a cikkből: "...erősen kritizálják a nyelvcsalád fogalmát. Ennek ...2025. 07. 09, 10:23 Mi bizonyítja, hogy a magyar nyelv finnugor?
-
ganajtúrós bukta: @Sándorné Szatmári: Az alapszókincs az olyan szavak amiket nap mint nap folyamatosan haszn...2025. 07. 08, 23:12 Mi bizonyítja, hogy a magyar nyelv finnugor?
-
Sándorné Szatmári: @szigetva: Igen, feltételezem, hogy nem véletlenül maradtak fenn.. Nem ki, hanem rátalálta...2025. 07. 08, 11:17 Mi bizonyítja, hogy a magyar nyelv finnugor?
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.

Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Azok, akik hétfőn belelapoztak a német Spiegel hírmagazinba, reklámtörténeti jelentőségű hirdetéssel találkoztak.
A hetilap hamburgi és düsseldorfi előfizetői kapták hétfőn példányukat egy szétnyitható kártyalapba beépített mini folyadékkristályos megjelenítővel, amely a Volkswagen konszern Park Assist nevű automatikus parkolási információs rendszerét kezdi el propagálni kinyitáskor. A kiadó nem árulta el, hogy mennyibe kerül az új reklámhordozó.
Az Entertainment Weekly című amerikai hetilapban már tavaly nyáron feltűntek videohirdetések, amelyek a CBS televízió új sorozatait, illetve a Pepsi italgyártó termékeit reklámozták. Az érintettek akkor sem közöltek adatokat a költségről, de egy nyomdaipari szakember azt mondta a Financial Times című üzleti lapnak, hogy egy-egy ilyen miniképernyős reklám több dollárnyi összegbe is belekerülhet.
A Der Spiegel egy menedzsere közölte, hogy a jövőben gyakoribbak lesznek az ilyen „médiumokon átívelő és vevőspecifikus” hirdetések a hetilapnál.