-
Sándorné Szatmári: @szigetva: Korábban számos valóban értelmetlen bejegyzések és viták fóruma is volt helyenk...2025. 05. 18, 16:36 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
-
szigetva: @Sándorné Szatmári: A viták az új cikkek hiánya és a vitaképes kommentelők elmaradása miat...2025. 05. 14, 10:56 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
-
Sándorné Szatmári: @Sándorné Szatmári: 43 Remélem, hogy a 43. hozzászólást már nem törlitek (.. ezt is mentet...2025. 05. 14, 08:39 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
-
ganajtúrós bukta: @Sándorné Szatmári: Erről igazából nem tudok és nem is akarok nyilatkozni, de hogy az lenn...2025. 05. 03, 21:09 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
-
ganajtúrós bukta: @Sándorné Szatmári: Erről igazából nem tudok és nem is akarok nyilatkozni, de hogy az lenn...2025. 05. 03, 21:09 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.

Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Azok, akik hétfőn belelapoztak a német Spiegel hírmagazinba, reklámtörténeti jelentőségű hirdetéssel találkoztak.
A hetilap hamburgi és düsseldorfi előfizetői kapták hétfőn példányukat egy szétnyitható kártyalapba beépített mini folyadékkristályos megjelenítővel, amely a Volkswagen konszern Park Assist nevű automatikus parkolási információs rendszerét kezdi el propagálni kinyitáskor. A kiadó nem árulta el, hogy mennyibe kerül az új reklámhordozó.
Az Entertainment Weekly című amerikai hetilapban már tavaly nyáron feltűntek videohirdetések, amelyek a CBS televízió új sorozatait, illetve a Pepsi italgyártó termékeit reklámozták. Az érintettek akkor sem közöltek adatokat a költségről, de egy nyomdaipari szakember azt mondta a Financial Times című üzleti lapnak, hogy egy-egy ilyen miniképernyős reklám több dollárnyi összegbe is belekerülhet.
A Der Spiegel egy menedzsere közölte, hogy a jövőben gyakoribbak lesznek az ilyen „médiumokon átívelő és vevőspecifikus” hirdetések a hetilapnál.