-
szigetva: @Sándorné Szatmári: Kérlek, fejezd be a hülyeséget. Egyszer-kétszer talán vicces, de most ...2024. 11. 13, 12:05 Szótekerészeti agybukfenc
-
Sándorné Szatmári: @Sándorné Szatmári: 12 kiegészítés: -A mai angolban a "kulcs" szó időben csak oda helyezhe...2024. 11. 13, 11:33 Szótekerészeti agybukfenc
-
Sándorné Szatmári: @szigetva: "..„ké” milyen meggondolásból jelentene 'eszközt', abba bele se merek gondolni....2024. 11. 13, 10:55 Szótekerészeti agybukfenc
-
szigetva: @Sándorné Szatmári: Metaforák helyett akkor mondd azt, hogy nt > nn. (Egyébként ezt se ...2024. 11. 13, 10:42 Szótekerészeti agybukfenc
-
Sándorné Szatmári: @szigetva: 9 Gondolom félre értettél..: "....Csakhogy akkor a „keményebbé vált” volna" írt...2024. 11. 13, 10:06 Szótekerészeti agybukfenc
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.
Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
A világgazdasági helyzet alakulásával párhuzamosan a globális online reklámpiac is a javulás jeleit mutatta az április-júniusi időszakban, az év elején tapasztalt meredek zuhanás után - derül ki a Strategy Analytics nevű intézet ágazati felméréséből.
Az online reklámbevételek ugyan 3,1 százalékkal csökkentek a második negyedévben 2008 azonos időszakához viszonyítva, de 0,6 százalékkal emelkedtek az előző negyedévhez képest.
A reklámipar bevételei azt követően kezdtek esni, hogy a válság hatására az ügyfelek csökkentették az erre fordított kiadásaikat.
Az előző negyedévhez hasonlóan áprilistól júniusig is csökkent szinte az összes amerikai online reklámcég árbevétele, a nagyobb nemzetközi online reklámtársaságoké viszont már emelkedett – állapította meg jelentésében Martin Olausson, az intézet elemzője.
A reklámköltségek lefaragása a kisebb reklámcégeket sújtotta leginkább. A piac koncentrációja már elindult, így a bevételek elsősorban a nagyobb, befolyásosabb cégeknél koncentrálódnak, és a kisebb társaságoknak egyre nehezebb ügyfeleket szereznie a recesszióban – mondta az elemző.
A világ legnagyobb bevételű reklámügynökségéhez, a brit WPP csoporthoz tartozó New York-i GroupM számításai szerint idén világszerte 5,5 százalékkal zsugorodhat a teljes reklámpiac. Az egyik nagy vetélytárs, a francia Publicis ZenithOptimedia nevű részlegének kutatása szerint 8,5 százalékos lehet a visszaesés 2009-ben.