-
Sándorné Szatmári: @nasspolya: (Hátha ennyi idő után még elolvasod..) -29-ben ezt írtad: ".... mi a pontos kü...2024. 11. 23, 12:47 A nyitás tárgya
-
szigetva: @Sándorné Szatmári: Kétségtelen, hogy majd ha tudunk valamit a jelenleg ismertnél korábbi ...2024. 11. 22, 14:33 Szótekerészeti agybukfenc
-
Sándorné Szatmári: @szigetva: 14 "..az állítólagos "ősnyelvről" azért könnyű bármit (és annak az ellenkezőjét...2024. 11. 22, 14:17 Szótekerészeti agybukfenc
-
szigetva: @Sándorné Szatmári: Kérlek, fejezd be a hülyeséget. Egyszer-kétszer talán vicces, de most ...2024. 11. 13, 12:05 Szótekerészeti agybukfenc
-
Sándorné Szatmári: @Sándorné Szatmári: 12 kiegészítés: -A mai angolban a "kulcs" szó időben csak oda helyezhe...2024. 11. 13, 11:33 Szótekerészeti agybukfenc
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.
Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Ez sem kevés, de a pesszimistább prognózisok ennél is meredekebb látogatottságeséssel számolnak.
Meredeken, 67 százalékkal esett vissza a The Times internetes változatának látogatottsága annak köszönhetően, hogy a kiadó az oldalon megjelenő tartalmak eléréséért a hónap eleje óta pénzt kér. A Rupert Murdoch kezében lévő patinás napilap – melynek nyomtatott változatából éppen a múlt héten jelent meg a világcsúcsnak számító hetvenezredik kiadás – július 2-a óta fizetős: a bevezető akció keretében 30 napnyi hozzáférés 1 fontba kerül, de később ugyanezért az összegért már csak egynapi előfizetést jár majd, egyhétnyi olvasás ára pedig 2 font lesz.
Amint a The Observer hétvégi írásából kiderül, a weboldal látogatottsága már az új konstrukció bevezetése előtti öt hétben, ahogy megkezdődött a személyes adatok megadásával járó kötelező regisztráció, 58 százalékot zuhant, így a fizetős rendszer valódi startja után már jóval szerényebb mértékben apadt. Az adatok szerint – melyek egy webes statisztikákat készítő cégtől, az Experian Hitwise-tól származnak – az első „csak fizetős” héten a regisztráció előtti látogatószám 33 százaléka volt csak mérhető.
Ez ugyan komoly zuhanás, de voltak olyan prognózisok is, melyek 90 százalékos olvasóvesztéssel számoltak. Elképzelhető ugyanakkor, hogy a kedvezményes első havi előfizetési lehetőség valamelyest tompította a lépés hatását – jegyzi meg az Observer.
A Times Online merész előfizetéses kísérletét fokozott figyelemmel követi a lapkiadói szakma, mely a nyomtatott kiadások példányszámának folyamatos apadása és az online hirdetési bevételek csökkenése miatt jó ideje keresi a szerkesztőségek finanszírozásának új módozatait.