-
Sándorné Szatmári: @szigetva: Bocs, de általánosságban beszélek a nyilvánosság kérdéséről, amit az említett e...2025. 03. 14, 09:37 A kutyára vagy csimpánzra hasonlítunk...
-
szigetva: @Sándorné Szatmári: Ugyan nem tudom miről beszélsz, de ha nem vagy képes összerakni, hogy ...2025. 03. 12, 17:14 A kutyára vagy csimpánzra hasonlítunk...
-
Sándorné Szatmári: Most én is kijelentem, hogy ezután csak az engedélyemmel idézhetik forrásként amit ide az ...2025. 03. 12, 16:37 A kutyára vagy csimpánzra hasonlítunk...
-
Sándorné Szatmári: @cikk "Aki bővebben kíváncsi a kísérletekre, és további hasonlóságokra és különbségekre vá...2025. 03. 12, 16:20 A kutyára vagy csimpánzra hasonlítunk...
-
Sándorné Szatmári: @bm: Az említett Koko majom bírta nyilvánvalóan azokat a képességeket, amelyekről a majom ...2025. 03. 12, 16:01 Áttörés: beszélő majmok
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.

Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Kezdetét vette a New Yorker „Brand New Challenge” című nemzetközi egyetemi versenye. A megméretés keretében a New Yorker 32 ország 160 egyetemének olyan diákjait szólítja meg, akik érdeklődnek a piackutatás és -elemzés, valamint az innovatív piaci stratégiák iránt.
A New Yorker divatmárka Brand New Challenge néven nemzetközi versenyt indít a felsőoktatási intézmények legmotiváltabb diákjai számára. Abban a 32 országban, ahol a New Yorker üzletekkel rendelkezik, 160 egyetemet kért fel, hogy vegyen részt a versenyen. A projekt olyan fiatalokat céloz meg, akiket érdekelnek a kreatív és az analitikus feladatok is, és szeretnék magukat megmérettetni a piackutatás és -elemzés, valamint a kommunikációs és marketing stratégiák témakörében. A vállalat a versenyen főként a nemzetközi divatipar tömegpiacára helyezi a hangsúlyt.
Az oldal az ajánló után folytatódik...
A New Yorker június 15-ig felveszi a kapcsolatot az egyetemekkel és felkéri őket a versenyben való részvételre. Ezt követi egy tizennégy hetes periódus, mely alatt a diákok kidolgozhatják pályaműveiket, a végleges pályázatokat pedig október 1-jéig kell benyújtani. Az eredményeket és a nyertes nevét november 1-jén fogja kihirdetni a divatcég.
A diákok feladata két részből áll. Az első rész során a diákoknak vevőkkel, életmódjukkal és fogyasztói magatartásukkal kapcsolatos kérdésekre kell keresniük a válaszokat. A New Yorker márka, illetve annak az adott országban való megítélése is fontos téma lesz. A második rész az első részben szerzett információkra fog épülni és célja, hogy a versenyzők egy olyan marketing stratégiát dolgozzanak ki, mellyel a már meglévő és az új vásárlók is megszólíthatóak. A stratégiáknak mérésekből és pontosan kidolgozott ötletekből kell állnia.
A nyertes csapatot 5000 euró fődíjjal jutalmazza a New Yorker, továbbá a csapat lehetőséget kap, hogy bemutassa az általa kidolgozott koncepciót a New Yorker ügyvezető igazgatójának, valamint a márkamenedzsmentért felelős csapatnak a vállalat központjában, a németországi Braunschweigben. A nyertesek részt vehetnek egy szakmai gyakorlaton is, melynek során továbbfejleszthetik a verseny alatt tanultakat és gyakorlatban is megvalósíthatják az általuk megálmodott stratégiát