-
szigetva: @Sándorné Szatmári: Kérlek, fejezd be a hülyeséget. Egyszer-kétszer talán vicces, de most ...2024. 11. 13, 12:05 Szótekerészeti agybukfenc
-
Sándorné Szatmári: @Sándorné Szatmári: 12 kiegészítés: -A mai angolban a "kulcs" szó időben csak oda helyezhe...2024. 11. 13, 11:33 Szótekerészeti agybukfenc
-
Sándorné Szatmári: @szigetva: "..„ké” milyen meggondolásból jelentene 'eszközt', abba bele se merek gondolni....2024. 11. 13, 10:55 Szótekerészeti agybukfenc
-
szigetva: @Sándorné Szatmári: Metaforák helyett akkor mondd azt, hogy nt > nn. (Egyébként ezt se ...2024. 11. 13, 10:42 Szótekerészeti agybukfenc
-
Sándorné Szatmári: @szigetva: 9 Gondolom félre értettél..: "....Csakhogy akkor a „keményebbé vált” volna" írt...2024. 11. 13, 10:06 Szótekerészeti agybukfenc
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.
Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Anyagi és jogi okok miatt augusztus végén bezárja e-mail szolgáltatását a Yahoo China Kínában – jelentette be az üzemeltető.
A kínai e-kereskedelmi óriáscég, az Alibaba által üzemeltetett Yahoo China a várakozásoktól elmaradó teljesítménnyel, zsugorodó piaci részesedésével és jogi okokkal indokolta döntését. Utóbbi a Yahoo márkanév használatának korlátozott voltát jelenti: a márkanevet ugyanis az azt 2005-ben megszerző Alibaba 2016-ig jogosult képviselni. A Yahoo China nyolc évvel ezelőtt került az Alibaba tulajdonába, az akkor még kevésbé ismert kínai vállalatban akkor 40 százalékos részesedést vásárolt a Yahoo, mely a Yahoo Chinát és egymilliárd dollárt adott a papírokért.
Az oldal az ajánló után folytatódik...
A hivatalos statisztikák szerint tavaly a Yahoo China a hatodik legkedveltebb e-mail szolgáltatónak számított Kínában, ám e-mailezőinek száma az első két helyezett felhasználóinak öt százalékát sem tette ki, teljes piaci részesedése pedig még a két százalékot sem éri el. Januárban naponta átlagosan 1,9 millióan leveleztek aktívan Yahoo-s címükről az országban, ez csaknem 20 százalékos visszaesés a 2012 első havi adatokhoz képest.
Az Alibaba maga jól jár a Yahoo China „felügyeletével”, mely kiváló felhasználói bázist nyújtott az elmúlt években az ország egyik legnagyobbjává növekvő cégnek saját e-kereskedelmi platformja, majd utóbb bevezetett más szolgáltatásai reklámozására. Az Alibaba az e-mail-szolgáltatás bezárásból is komoly hasznot húzhat, a postafiókot váltani kényszerülők ugyanis tömegesen választhatják a cég AliCloud nevű e-mailes szolgáltatását.