-
Sándorné Szatmári: @nasspolya: (Hátha ennyi idő után még elolvasod..) -29-ben ezt írtad: ".... mi a pontos kü...2024. 11. 23, 12:47 A nyitás tárgya
-
szigetva: @Sándorné Szatmári: Kétségtelen, hogy majd ha tudunk valamit a jelenleg ismertnél korábbi ...2024. 11. 22, 14:33 Szótekerészeti agybukfenc
-
Sándorné Szatmári: @szigetva: 14 "..az állítólagos "ősnyelvről" azért könnyű bármit (és annak az ellenkezőjét...2024. 11. 22, 14:17 Szótekerészeti agybukfenc
-
szigetva: @Sándorné Szatmári: Kérlek, fejezd be a hülyeséget. Egyszer-kétszer talán vicces, de most ...2024. 11. 13, 12:05 Szótekerészeti agybukfenc
-
Sándorné Szatmári: @Sándorné Szatmári: 12 kiegészítés: -A mai angolban a "kulcs" szó időben csak oda helyezhe...2024. 11. 13, 11:33 Szótekerészeti agybukfenc
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.
Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
A Twitteres bejegyzések 40 százaléka semmitmondó fecsegés, élén az olyan üzenetekkel, mint az „éppen szendvicset eszem” – derül ki egy amerikai piackutatói jelentésből.
A texasi Pear Analytics munkatársai a mikroblog-szolgáltatás szabadon közölt csevejfolyamának tetszőlegesen kiválasztott kétezer üzenetét hat kategóriába rendszerezték aszerint, hogy hírt, spamet, önreklámot, értelmetlen locsogást, társalgást vagy továbbított információt tartalmazott-e.
A vizsgált mintából 811 üzenetet, azaz a bejegyzések 40,55 százalékát minősítették semmitmondó locsogásnak.
A társalgásra ösztönző vagy valamilyen témára reagáló üzenetek száma 751 volt.
A továbbított üzenetek 8,7 százalékot tesznek ki, a céges reklámok 5,85 százalékot, miközben a kéretlen spamek 3,75 százalékkal vannak jelen a Twitteren.
Az üzenetek elemzését várhatóan negyedévente fogják megismételni, hogy megismerjék a legfeljebb 140 karakteres üzeneteket közvetítő közösségi portál aktuális arculatát.