-
szigetva: @Sándorné Szatmári: Kérlek, fejezd be a hülyeséget. Egyszer-kétszer talán vicces, de most ...2024. 11. 13, 12:05 Szótekerészeti agybukfenc
-
Sándorné Szatmári: @Sándorné Szatmári: 12 kiegészítés: -A mai angolban a "kulcs" szó időben csak oda helyezhe...2024. 11. 13, 11:33 Szótekerészeti agybukfenc
-
Sándorné Szatmári: @szigetva: "..„ké” milyen meggondolásból jelentene 'eszközt', abba bele se merek gondolni....2024. 11. 13, 10:55 Szótekerészeti agybukfenc
-
szigetva: @Sándorné Szatmári: Metaforák helyett akkor mondd azt, hogy nt > nn. (Egyébként ezt se ...2024. 11. 13, 10:42 Szótekerészeti agybukfenc
-
Sándorné Szatmári: @szigetva: 9 Gondolom félre értettél..: "....Csakhogy akkor a „keményebbé vált” volna" írt...2024. 11. 13, 10:06 Szótekerészeti agybukfenc
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.
Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
A mobil szolgáltató váltás egyik legfőbb oka a mobil-szélessávval való elégedetlenség a Nokia Siemens által végzett felmérés szerint.
A 17 országban, 16000 válaszadóval elvégzett felmérés alapján azok az előfizetők váltanak legtöbbször szolgáltatót, akik gyakran használják a mobil-szélessávú szolgáltatásokat. A megkérdezettek 40 százaléka gyakori használója a fejlett szolgáltatásoknak, több mint felük váltott szolgáltatót az elmúlt években. További 40 százalékuk pedig a következő 12 hónapban tervez váltást.
Az oldal az ajánló után folytatódik...
A Nokia Siemens Networks megbízásából készített éves ügyfélmegszerzési és ügyfélmegtartási felmérés rámutatott, hogy a mobil-szélessáv minőségének hatása az ügyfélmegtartásra jelentősen növekedett 2011-ben. Míg 2010-ben a hálózati lefedettség és a hangminőség volt a legfontosabb kritérium ebből a szempontból, addig 2011-ben már felsorakozott melléjük a szélessáv minősége is.
A jelentés szerint az ügyfelek a következő néhány év legfontosabb szolgáltatásaként értékelték a mobil-szélessávot.
A felmérés arra is rávilágított, hogy az okostelefonnal rendelkező előfizetők számának növekedésével a jövőben a szélessávú előfizetői réteg lesz a legreprezentáltabb. A fejlettebb piacokon drasztikusan, 34 százalékkal növekedett ez a felhasználói szegmens 2011-ben, s tagjainak több mint fele 35 év alatti. A felmérés szerint ezen felhasználók 60 százaléka már elvárja a tökéletes minőségű szélessávú hálózatot még akkor is, ha az kicsit többe kerül, 45 százaléka pedig kész fizetni olyan extra mobilszolgáltatásokért, mint a biztonsági csomagok vagy a helymeghatározás alapján működő GPS-alapú szolgáltatások.
A válaszadók a fejlett piacokról, Egyesült Királyság, USA, Németország, Japán, Dél-Korea, Svájc és Ausztria, a fejlődő piacokról, Brazília, Kolumbia, Lengyelország, Oroszország és Törökország, valamint a feltörekvő piacokról, Kína, India, Kenya, Mexikó és Marokkó kerültek ki.