-
Sándorné Szatmári: @szigetva: Korábban számos valóban értelmetlen bejegyzések és viták fóruma is volt helyenk...2025. 05. 18, 16:36 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
-
szigetva: @Sándorné Szatmári: A viták az új cikkek hiánya és a vitaképes kommentelők elmaradása miat...2025. 05. 14, 10:56 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
-
Sándorné Szatmári: @Sándorné Szatmári: 43 Remélem, hogy a 43. hozzászólást már nem törlitek (.. ezt is mentet...2025. 05. 14, 08:39 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
-
ganajtúrós bukta: @Sándorné Szatmári: Erről igazából nem tudok és nem is akarok nyilatkozni, de hogy az lenn...2025. 05. 03, 21:09 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
-
ganajtúrós bukta: @Sándorné Szatmári: Erről igazából nem tudok és nem is akarok nyilatkozni, de hogy az lenn...2025. 05. 03, 21:09 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.

Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Nem csak kapcsolattartásra, csevegésre és a fényképek megosztására jó a Facebook, de reklámozásra is.
Az amerikai hirdetők az idén egyre növekvő érdeklődéssel fordulnak a közösségi oldalak, mint hirdetési felület felé: a cégek az idei első félévben erősen növelték reklámkiadásaikat a közösségi hálózatokon.
Az eMarketer piackutató – amely honlapján számolt be vizsgálatairól – becslései szerint az amerikai cégek 1,68 milliárd dollárt költenek az idén ezeken a hálózatokon elhelyezett reklámra, ami 20 százalékos növekedés 2009-es 1,4 milliárd dollárhoz képest. 2011-re ezt az összeget 2,1 milliárd dollárra várják emelkedni.
Az Egyesült Államokban a Facebooknak jut a reklámkiadások mintegy fele, míg a MySpace jelentősége e téren csökkenő.
A közösségi hálózati hirdetések, az eMarketer becslései szerint, a világ más részein az Egyesült Államoknál is jobban nőnek. Az idén a világon a közösségi hálózatokon elhelyezett összes hirdetés költségét tekintve több mint fele részben esik az Egyesült Államokra, de jövőre már az amerikai oldalak arányosan kevesebb hirdetési kiadást „szívnak fel”.