-
Sándorné Szatmári: @szigetva: Bocs, de általánosságban beszélek a nyilvánosság kérdéséről, amit az említett e...2025. 03. 14, 09:37 A kutyára vagy csimpánzra hasonlítunk...
-
szigetva: @Sándorné Szatmári: Ugyan nem tudom miről beszélsz, de ha nem vagy képes összerakni, hogy ...2025. 03. 12, 17:14 A kutyára vagy csimpánzra hasonlítunk...
-
Sándorné Szatmári: Most én is kijelentem, hogy ezután csak az engedélyemmel idézhetik forrásként amit ide az ...2025. 03. 12, 16:37 A kutyára vagy csimpánzra hasonlítunk...
-
Sándorné Szatmári: @cikk "Aki bővebben kíváncsi a kísérletekre, és további hasonlóságokra és különbségekre vá...2025. 03. 12, 16:20 A kutyára vagy csimpánzra hasonlítunk...
-
Sándorné Szatmári: @bm: Az említett Koko majom bírta nyilvánvalóan azokat a képességeket, amelyekről a majom ...2025. 03. 12, 16:01 Áttörés: beszélő majmok
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.

Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Két év bronzérem után most a dobogó tetejére léphetett a Nokia Oroszországban: övé a legnépszerűbb brand.
Egy Oroszországban készült felmérés szerint a Nokia a legnépszerűbb brand Oroszországban. A többezer megkérdezett oroszországi 15%-a a Nokiát nevezte a kedvenc brandjének. A Nokia a harmadik helyről lépett előre, maga mögé utasítva a Samsungot és a Sonyt.
Az első tízbe egyébként főleg elektronikai termékekhez kapcsolható brandek kerültek be, mellettük az Adidas és a Nike a sportruházat-, a Coca-cola pedig az üdítőital-gyártást képviseli. A legnépszerűbb autómárka a Toyota (11.), a kozmetikai cégek közül a L'Oreál áll az élen (16.)
Az év nagy vesztese a Canon, mely 12 helyet esett vissza, a legtöbbet, 7 helyezést pedig a Coca-Cola lépett előre.