-
Sándorné Szatmári: @szigetva: Bocs, de általánosságban beszélek a nyilvánosság kérdéséről, amit az említett e...2025. 03. 14, 09:37 A kutyára vagy csimpánzra hasonlítunk...
-
szigetva: @Sándorné Szatmári: Ugyan nem tudom miről beszélsz, de ha nem vagy képes összerakni, hogy ...2025. 03. 12, 17:14 A kutyára vagy csimpánzra hasonlítunk...
-
Sándorné Szatmári: Most én is kijelentem, hogy ezután csak az engedélyemmel idézhetik forrásként amit ide az ...2025. 03. 12, 16:37 A kutyára vagy csimpánzra hasonlítunk...
-
Sándorné Szatmári: @cikk "Aki bővebben kíváncsi a kísérletekre, és további hasonlóságokra és különbségekre vá...2025. 03. 12, 16:20 A kutyára vagy csimpánzra hasonlítunk...
-
Sándorné Szatmári: @bm: Az említett Koko majom bírta nyilvánvalóan azokat a képességeket, amelyekről a majom ...2025. 03. 12, 16:01 Áttörés: beszélő majmok
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.

Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Légi kémlelő robotokat tervez bevetni a német vasút, hogy bizonyítékokra tegyen szert a vonatok összefirkálói és -festői ellen.
A szerelvények oldalára mázolt graffitik eltávolítása évente 7,6 millió eurójába kerül a vasútnak. A drónok – a légi kémrobotok – darabja 60 ezer euró. 150-200 méteres magasságból vigyáznák szinte hangtalanul a vonatokat, illetve vennék filmre infrakamerájukkal az embereket. A terv mindazonáltal megbukhat a szigorú német személyiségvédelmi törvényeken – jegyezte meg a BBC berlini tudósítója.
Az oldal az ajánló után folytatódik...
A vasút részéről ugyanakkor azt mondták, hogy a drónok a vállalat tulajdonában lévő ingatlanok, nagyobb pályaudvarok felett őrködnének, amelyekre éjszaka lopóznak be a festékfújó flakonokkal felszerelkezett vonatfirkálók. Németországban a kisméretű drónok magánterületek feletti használatához nem kell a légügyi hatóság engedélye, csak a nagyokhoz, így ez a hatóság nem jelent gondot a vasútnak.